2016/04/06

7 квітня - Всесвітній день здоров’я

7 квітня -   Всесвітній день здоров’я

Ідея заснування Всесвітнього дня здоров’я була висунута ще у 1948 р., на першій сесії Всесвітньої асамблеї охорони здоров’я у перші роки після закінчення другої світової війни, яка завдала великої шкоди народу планети Земля та її матеріальним цінностям. Відтворення всього зруйнованого потребувало здорових та сильних рук і в першу чергу молодого та підростаючого поколінь країн Європи, Азії, Америки.Всесвітній день здоров’я відзначається щорічно 7 квітня – у день створення організації охорони здоров’я (ВООЗ) в системі ООН- спеціалізованої установи, що координує глобальні дії боротьби з хворобами.
Одне із завдань Всесвітньої організації охорони здоров’я полягає в забезпеченні доступу не тільки до медичної допомоги, а й до інформації, що забезпечує загальний захист від потенційних загроз. Ця функція реалізується через всесвітні дні здоров’я.


Всесвітня організація охорони здоров’я присвячує кожен щорічний Всесвітній день здоров’я якій-небудь темі і проводить пропагандистські заходи, як в цей день, так і тривалий час після 7 квітня.Звичайно, просвітницька робота ведеться не один раз в році. Найбільш загрозливі і потенційно небезпечні проблеми людства «отримали» свої дати і також є щорічними. Мова йде про здоров’я дітей, проблеми раку і туберкульозу, боротьби з тютюнопалінням та вживанням наркотиків,охорони навколишнього середовища та запобігання техногенних катастроф і т. д. Ці соціально значущі для людства питання повинні бути «у всіх на вустах», щоб зменшити їх загрозу і підвищити рівень життя людей у всіх куточках нашої планети.Всесвітній день здоров'я у 2016 році ВООЗ присвятила питанням профілактики, виявлення та лікування цукрового діабету.

Від усіх медичних установ очікується проведення роз’яснювальної роботи та заходів, спрямованих на поширення інформації щодо якоїсь конкретної проблеми. Співробітниками ВООЗ задіюються і волонтерські організації, що сприяють залученню уваги громадськості.
Для того, щоб жити довше, потрібно вже не так і багато. Ключовим моментом у підвищенні якості життя та здоров’я людей має бути профілактика хвороб, формування змолоду цінностей бережливого ставлення до свого здоров’я, навчання основам здорового способу життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар